مدارک مورد نیاز ثبت نام >>

متخصص گرامی لطفا تصویر مدارک ذیل را در سامانه بارگذاری کرده و اصل مدارک را در زمان اعلامی به چیکه ارائه نمایید.

مدارک ثبت نام افراد حقیقی:

- مدارک هویتی:  کارت ملی(پشت و رو) و  شناسنامه

- مدارک محل سکونت: اجاره‌نامه یا سند محل سکونت به نام خود یا بستگان درجه یک با ارائه مدارک شناسایی بستگان

- مدارک مهارتی: مدرک تحصیلی یا فنی مرتبط با تخصصی که می‌خواهید در آن فعالیت کنید.

- مجوز فعالیت/ پروانه کسب (در صورت وجود)

- گواهی عدم سوء پیشنه معتبر: این امکان برای شما وجود دارد که به صورت آنلاین و یا مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و سپس تصویر آن را بارگذاری نمایید. برای دریافت آنلاین گواهی عدم سوء پیشینه وارد سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی شوید.
 
آموزش تصویری دریافت آنلاین گواهی

 

 

مدارک ثبت نام اشخاص حقوقی (شرکت‌ها):

- مدارک هویتی مدیر عامل: کارت ملی(پشت و رو) و  شناسنامه

- مدارک محل دفتر شرکت: سند مالکیت یا اجاره نامه دفتر شرکت

- مدارک تاسیس شرکت: شرکت‌نامه و آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی 

- مدارک تغییرات شرکت: آگهی آخرین تغییرات شرکت و هیأت مدیره در روزنامه رسمی

- مجوز/مجوزهای فعالیت 

 

** شرکت‌ها می بایست بعد از ثبت نام در سامانه، با ارسال یک نامه با مهر و سربرگ شرکت، نماینده شرکت و نیز کارکنانی که برای انجام خدمات ثبت شده در چیکه در نظر گرفته‌اند را به چیکه اعلام نمایند.

*** شرکت‌ها در قبال فعالیت‌ها، اعمال و قصور کارکنانی که از سوی شرکت برای انجام خدمت به مشتریان چیکه به کار می گیرند، مسئولیت دارند.